San Francisco dag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Henk Haarsma - WaarBenJij.nu San Francisco dag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Henk Haarsma - WaarBenJij.nu

San Francisco dag 2

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Henk

16 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag stond het shoppen op het programma.
Op het verlanglijstje stonden o.a. Uggs en All-stars.
Ik moet zeggen dat de meiden goed geslaagd zijn. Al voor half 10 waren we in de winkelstraten paraat en met een plattegrond bij de hand waren de diverse winkels prima te vinden.
Na een muffin als lunch zijn we met onze buit richting hotel gelopen, om vandaaruit (grotendeels gestoken in nieuw outfit) met de trollybus naar Fischermans Warf te gaan.
Het was daar gezellig druk en leuk om te hebben gezien.
Esmée en Tess wilden graag sushi eten vandaag. Daarom van te voren al even op internet gekeken waar een goed restaurant zat. Vanaf Fischermans Warf zijn we gaan lopen. (best nog wel een hele klim) maar zeer de moeite waard.
We zijn de straat omhoog gelopen (Hyde street) waar ook de beroemde tram door gaat. Onverwachts hadden we het mooiste uitzicht tot nu toe! Een zijstraat waar de auto's zigzag doorheen moesten (zo stijl) met op de achtergrond de baai en volgens mij Union bridge.
Rond 18.00 uur vonden we het restaurant (piepklein en ongezellig) dus maar verder gelopen. En dan valt het niet mee om een leuk plekje te vinden om gezellig te eten. Uiteindelijk aan Market street iets gevonden waar we onze benen konden laten rusten en de honger stillen.
Nu is het bij jullie kwart voor 6 in de ochtend en gaan wij zo op één oor.
Morgen vertrekken we naar Yosemite. Ben benieuwd wat ons daar allemaal te wachten staat.

• 16 Juli 2014 - 10:42

Frank:

Hallo familie Haarsma,
    Leuk om zo over SF te lezen. Die zigzag straat is volgens mij wel heel bekend.
    Benieuwd naar de rest van jullie reis. Veel plezier in Yosemite Park.
    Groeten vanaf Corsica.

• 16 Juli 2014 - 13:26

LENY:

DUS YOSEMITE is een park, en ook ik ben benieuwd wat daar te zien is. Groetjes vanuit 10 hoog!
    Mam (oma)