Palm Springs 28 juli 2014 - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Henk Haarsma - WaarBenJij.nu Palm Springs 28 juli 2014 - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Henk Haarsma - WaarBenJij.nu

Palm Springs 28 juli 2014

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Henk

29 Juli 2014 | Verenigde Staten, Palm Springs

Vandaag was het een lange reis. We zijn om half 10 uit de Grand Canyon vertrokken op weg naar Palm Springs. Op route 66 (een deel daarvan) kwamen we uit bij het dorpje Oatman. (oud mijnwerkers dorpje).
Dit dorpje staat bekend om het hotel waar Clark Gable in 1939 zijn huwelijksnacht heeft doorgebracht met Carole Lombard. Zij waren de hoofdrolspelers van de beroemde film "Gejaagd door de wind". Het was een echt wild west dorpje (straatje). De huizen/winkeltjes waren van hout en de geveltjes zagen eruit alsof net de laatste cowboy zojuist was vertrokken. Diverse ezeltjes struinden door het straatje, bij de toeristen op zoek naar iets eetbaars. Na het stadje was het nog zeker 2 uur rijden naar onze eindbestemming. Waar het tot onze schrik nog steeds 42 graden Celcius (109 graden Fahrenheit) is.
Vanavond maar even kijken of we nog een duik in het zwembad nemen en plannen maken voor morgen.

• 29 Juli 2014 - 10:57

Leny:

Bij jullie is het iets heter als hier in Groningen. Het is hier elke dag 27 graden!
    Verder genieten we van jullie belevenissen. Goede reis, en veel plezier de laatste week!
    Liefs mam (oma)

• 29 Juli 2014 - 20:01

Piet En Mina:

nou het is hier ook hoog zomer maar gelukkig geen 42 gr zoals bij jullie,kijk maar uit dat je niet oververmoeit weer terug komt maar volgens ons is het erg de moeite waard.
    flores geniet ook met volle teugen.ontvang de lieve groeten van ons uit assen.