Las Vegas 20 juli 2014 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Henk Haarsma - WaarBenJij.nu Las Vegas 20 juli 2014 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Henk Haarsma - WaarBenJij.nu

Las Vegas 20 juli 2014

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Henk

21 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

In Las Vegas de stad midden in de woestijn, met al zijn neon en enorme hotels! hadden we geen wifi :-(
Na de rit door de woestijn vanaf Death Valley kwamen we aan in Las Vegas. Het hotel in de vorm van een piramide met aan de voorkant een grote sfinx was al van ver te zien. Toch moesten we even zoeken hoe we nu bij de ingang moesten komen.
Om in te checken stonden we in de rij binnen in deze enorme piramide. We kregen 2 kamers in de east tower toegewezen in dit 4400 kamers tellende hotel/casino.
Na een korte power nap, gingen we aan de wandel, maar al snel bleek dat het lopen langs de "strip" overdag geen pretje is (domweg te heet).
Daarom in een van de winkelstraten (alles binnen + airco) rond gestruind en zoals het hoort hier spelletje gespeeld in een van de amusementshallen.
Terug in het hotel lekker douchen en heel decadent roomservice gebeld voor 2 caesar salades met kip. En zoals verwacht was dit meer dan genoeg voor 4 personen (je leert hier snel dat "small" voor onze begrippen "large" is.
Na het eten was het tijd om op stap te gaan. Je weet niet wat je mee maakt. Duizenden mensen, voetje voor voetje, kijkend naar allerlei vreemd uitgedoste mensen, die graag met je op de foto willen (alles voor de dollars). We zijn iets over de helft gekomen van de strip en toen we terug waren in ons hotel was het 2,5 uur later. Moe van het lopen en de indrukken zijn we gaan slapen. Morgen wacht ons nog het zoeken naar het oh zo bekende bord "Welcome to Las Vegas" en de rit naar Zion NP.

• 22 Juli 2014 - 07:13

Frank:

En... Nog wat gewonnen? Of was het zoveel dat het niet aan dit blog kan worden toevertrouwd?
    Leuk hoor jullie reis zover.

Tags: strip, Las Vegas