Amsterdam-San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Henk Haarsma - WaarBenJij.nu Amsterdam-San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Henk Haarsma - WaarBenJij.nu

Amsterdam-San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Henk

14 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Zondag ochtend om kwart over zes zijn we van huis gegaan, met de auto naar Schiphol. Om 10.20 uur vertrokken we naar Londen en 2 uurtjes later alweer naar San Francisco. Alles is heel vlotjes verlopen.
Zojuist hebben we onze eerste "Amerikaans" diner gehad. (kipburgers met friet en cola). We hadden niet echt de puf meer om ergens lang te zitten. Het is hier nu lokale tijd 19.55 uur (en hebben we er alweer 24 uur opzitten) hoewel het hier nog niet donker is, gaan we toch maar slapen, zodat we morgen weer fris en fruitig aan onze 2 dagen hier in deze stad kunnen beginnen. We zijn van plan om te gaan fietsen door de stad en natuurlijk over de Golden Gate Bridge.

• 14 Juli 2014 - 10:10

Trudeke:

Wat leuk dat je al zo snel een berichtje hebt geplaatst. Ben benieuwd hoe het fietsen jullie zal bevallen. Veel plezier en groetjes! Trudeke

• 14 Juli 2014 - 12:42

Leny:

Ook ik heb het eerste bericht gelezen Was het druk, bij het fietsen? Verder heel veel plezier Kus voor jullie allen! Mam

• 14 Juli 2014 - 21:20

Opaoma Kuizenga:

fijn dat de reis goed is verlopen,met ma gaat het niet zo goed licht de hele dag op bed ondanks de
    morfine en paracetamol heeft ze heel veel pijn
    is het fietsen goed bevallen? en hoe lang i de brug vraagt je moeder.een fijne tijd verder en de groetjes van ons uit Assen.